FAQ

 

KDO JSME ?

Naše společnost byla založena roku 1995.
Při výběru produktů jsme se zaměřili na menší rodinné podniky, které zmíněné zboží vyrábí po celé generace, aby byla zajištěna vysoká kvalita sortimentu
a následně spokojenost našich zákazníků.

 

 

CO NABÍZÍME ?

Setkáte se u nás s velkým výběrem dodnes ručně vyráběných delikates z Evropy
i dalších kontinentů, které jistě stojí zato vyzkoušet a ochutnat. Nabízíme také výrobky pro vegany a vegetariány, či bezlepkové výrobky.

 

JAK SE MOHU ZAREGISTROVAT NA VAŠICH STRÁNKÁCH ?

Registraci je možno provést při vytváření Vaší objednávky, nebo také
v registračním formuláři.

 

JE MOŽNÉ VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU I BEZ REGISTRACE ?

Ano, objednávku lze vytvořit i bez registrace, avšak z důvodu doručení samotné zásilky a informacím ohledně stavu Vaší objednávky je potřeba Vaše osobní údaje vyplnit při vytváření dané objednávky.

 

 

JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU PLATIT ?

V současné době je možné platit debetními a kreditními kartami online, na dobírku, nebo také hotovostí při osobním vyzvednutí na našem skladě.

 

 

 

JE MOŽNÉ PŘIDAT ZBOŽÍ DO OBJEDNÁVKY I PO JEJÍM ZAPLACENÍ ?

???

 

 

JAK DLOUHO BUDE TRVAT VYŘÍZENÍ MÉ OBJEDNÁVKY ?

Pokud je zboží na skladě, zásilku připravíme nejpozději do 2 pracovních dnů od zaplacení objednávky. Od předání zboží dopravci počítejte s doručením do 2 až 3 pracovních dnů (na území ČR).
Délka doručení se může lišit dle aktuální situace např. během Vánočního období.

 

 

JAK MI ZBOŽÍ DORUČÍTE ?

V současné době nabízíme možnost doručení Českou Poštou, PPL, Zásilkovnou
a nebo osobním odběrem na našem skladě.

 

 

 

JE MOŽNÉ DODÁNÍ I MIMO ÚZEMÍ ČR ?

???

 

 

JAK ZJISTÍM STAV SVÉ OBJEDNÁVKY ?

O stavu objednávky Vás budeme informovat prostřednictvím Vámi zadaného
e-mailu či pomocí SMS zprávy. Dále také můžete sledovat stav objednávky dle sledovacího čísla, které bude přiděleno dopravcem.

 

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ CHCI ZRUŠIT OBJEDNÁVKU ?

Objednávku můžete zrušit e-mailem, telefonicky nebo osobně. Peníze Vám budou při dodržení smluvních podmínek vráceny v plné výši do 14 dnů. V případě, že máte jakékoliv dotazy ke zrušení či změně objednávky, můžete se na nás obrátit na čísle +420 601 586 452 nebo na e-mail info@tonybennett.cz,

 

 

MOHU ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ VRÁTIT ?

Ano, zakoupené zboží lze vrátit v neporušeném a neotevřeném obalu, nejpozději však do 14 dnů. Vrácené zboží lze zaslat zpět na naší adresu.
Veškeré náklady na vrácené zboží hradí kupující.

 

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ?

V případě reklamace nás můžete kontaktovat na čísle +420 601 586 452 nebo na
e-mail info@tonybennett.cz. Zákazník je vždy povinen reklamaci hlásit předem!
Reklamované zboží musí být zabaleno do vhodného přepravního obalu, protože prodejce neručí za případné poškození zboží před jeho přijetím.
V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se
z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Reklamaci není možné uplatnit, pokud již uplynula lhůta minimální trvanlivosti u reklamovaných výrobků !

 

JAK DLOUHO TRVÁ ŘEŠENÍ REKLAMACE ?

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od převzetí reklamace prodejcem.
(Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 89/2012 Sb.) 

 

 

PROČ SE STÁVÁ, ŽE NĚKTERÝ PRODUKT NENÍ NA SKLADĚ ?

Snažíme se, aby všechny položky na našem e-shopu byly zákazníkovi k dispozici, avšak někdy se stane, že kvůli vysoké oblibě některých výrobků nebo dodavatelským problémům je některé zboží dočasně vyprodané.

 



NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VAŠÍ OTÁZKU ?

V případě jakýchkoliv dotazů či stížností nás můžete kontaktovat na čísle
+420 601 586 452 nebo na e-mail info@tonybennett.cz,